دومین عاشقانه آرام...

فقط تویی که برام مهمی..

1390/12/14 20:24
نویسنده : نسترن
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

 

امشب اومدم تا بهت بگم چه دختر هستی چه پسر برام خیلی ارزشمندی.اونقدر ارزشمند که به خاطرت هرکاری خواهم کرد و هرحرفی رو خواهم شنید.از طعنه و کنایه و متلک گرفته تا مسخره کردن و دست انداختن دیگران همه رو تحمل میکنم.به خاطر تو...

راستشو بخوای بارها و بارها توی زندگیم پیش اومده که دلم میخواسته یه چیزی یه جایی یا یه کسی رو داشته باشم که بشینه و  برام از تک تک خاطرات دوران کودکی و نوجوونی یا حتی خاطرات قبل از بودن من و .... بگه،اما خب این اتفاق هیچوقت نیفتاده.درسته که مادرجون و پدر جون گاهی میشینن و برام تک و توک از خاطرات بچگیم میگن اما هیچوقت اونجوری که من دلم میخواسته نبوده.دریغ از خیلی عکسا که دلم میخواست داشته باشم تا هرازگاهی نگاهی بهشون بندازم و نداشتم  و دریغ از 4خط نوشته که توش از قدیما برام گفته باشن و یادگار گذاشته باشن تا با خوندنشون برم توی حال و هوای اون قدیما.اما همه چیز از گذشته من محدوده به4تا دونه عکس که آنچنان کیفیتی هم نداره و 4تا خاطره تکراری که بیش از 100بار شنیدم!البته خب مگه ذهن آدم چقدر همراهی میکنه؟نمیشه توقع داشت که یه آدم تک تک وقایع زندگیشو از 20،30 سال قبل تر یادش باشه و هر وقت تو اراده کردی بشینه پای تعریف کردن برات.از طرفی خیلی هم نمیشه به پدرجون و مادرجون انتقاد وارد کنم چون اون زمانها مثل امروز تکنولوژی خیلی پیشرفت نکرده بود.اینترنت مثل حالا اینقدر گسترده و در دسترس نبود.دوربینای فیلمبرداری خیلی رایج نبودن و ...

خلاصه از ما که گذشت اما من اجازه نمیدم که 4روز دیگه وقتی شما هم بزرگ شدین همین حسو همین حسرتا رو داشته باشین.حالا که از دستم برمیاد تا جایی که بتونم از همین حالا که شماها نیومدین براتون مینویسم،عکس میذارم و خاطراتو ثبت میکنم.به امید روزی که بزرگ شین و با نگاه کردن به خاطرات ازشون لذت ببرین.به رسم امانت اینکارو تا جایی که بتونم براتون انجام میدم.هم برای تو و هم برای خواهر یا برادرت.

امروز وقتی نظر یکی از دوستامو خوندم که ساختن این وبلاگ برای تورو مسخره و لوس دونست دلم خیلی شکست،اما به خودم گفتم وقتی که در آینده ای نه چندان دور به هدفم که 1 یادگاری گذاشتن برای بچه هام و شاد کردن دل اوناست رسیدم همه این ناراحتیارو فراموش میکنم.اونروز همه بهم خواهند گفت آفرین کار خیلی خوبی کردی...حتی اگه دیگران اینم نگن بازم برام اهمیتی نداره،اونچه که مهمه شمایین.گذشته و آیندتون.همین.

روزی که داری این نوشته هارو میخونی حتما چندین سال دیگه است.میخوام بدونی خیلی دوستت دارم.و قول میدم همه تلاشمو کنم که مامان خوبی برات باشم.

میبوسمت.

مامان نسترن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ماهان
14 اسفند 90 20:25
سلام.اصلا اهمیت نده عزیزم.مهم اینه که خودت و بچه های آیندت شاد و راضی باشین.
سمیرا
14 اسفند 90 23:06
سلام عزیزممممممم . خوبی دوستم ؟ کجایی نیستی ؟
نسترن
14 اسفند 90 23:55
اره خیلی کار خوبی میکنی هیچی مثل روزنگار نمیشه حرف بقیه رو بیخیال
مامان آرشیدا کوچولو
15 اسفند 90 2:07
عسیس دلم بابا با احساس منم دلم یکی دیگه خواست راستی اولین وبت رو با اسم لینک کن یادم نمی یاد کدوم بود
مامان یکتا
15 اسفند 90 13:46
ممنون که به وبلاگ گل دخترم سر زدید . ایشالا نی نی شما هم صحیح و سالم به دنیا بیاد.
مامان مانی
15 اسفند 90 15:44
سلام وبلاگ زیبایی درست کردی مامانی دستت درد نکنه ایشالا که بزودی عکس نی نی شما رو هم ببینم خوشحال می شم به من سر بزنید
مامان دينا
15 اسفند 90 17:25
سلام خانومي به حرف ديگران اهميت نده مهم خودتي واينكه چي تو رو خوشحال ميكنه براي منم پيش اومده كه خيلي ها اينكارا رو بكنن اما بايد اهميت ندي واز انتقادهاي سازنده فقط درس بگيري.دوستت دارم با اينكه فقط عكساتو ديدم. عزيزم مواظب خودت وني ني ايندهات باش. بووووووووووووووس
دخترم عشق من
16 اسفند 90 12:08
سلام منم این وب تون رو دیدم خیلی مبتکرانه بود ایشالله خدا یه دو قلوی خوشکل بهتون بده که اسماشون رو روی این دو وبلاگ بذارید
نایسل
17 اسفند 90 13:26
مامان آراد
17 اسفند 90 13:37
سلام نسترن جون ..ممنون عزیزم ... ما هم لینکت کردیم...
نسترن
18 اسفند 90 16:21
نسترن نیستی کم پیدا شدی عروس خانم
دخترم عشق من
24 اسفند 90 13:32
سال نو مبارك. براتون آرزوي بهترین و شادترين لحظه ها رو دارم.