دومین عاشقانه آرام...

نخستین عاشقانه با تو...

1390/12/14 19:59
نویسنده : نسترن
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان.

 

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

نمیدونی چقدر هیجان زده ام.بالاخره تصمیم خودمو گرفتم.آآره گلم من میخوام علاوه بر خواهر یا برادر بزرگترت تورو هم داشته باشم.میخوام خدای مهربون دوتا فرشته ناز بهم هدیه کنه.میخوام خدا جون فرصت و شانس مادری تورو هم بهم بده..

عزیز دلم نمیدونم دختری یا پسر اما من این وبلاگو برات میسازم تا توش برات از همه چی بنویسم.از همین حالا که نیستی تا بعدها که میای.از بزرگ شدنت و خلاصه از همه چی. تا روزی که بتونی خودت وبلاگتو مدیریت کنی.اینجا دفترچه خاطرات توه.پس بدون که خیلی با ارزشه.برای برادر یا خواهر بزرگترت که اون هم فعلا نیومده تقریبا ٨،٩ ماه پیش این دفترچه خاطراتو ساختم اما از اونجایی که من هیچ فرقی بین شما دوتا دسته گلم نمیذارم  نتونستم بیش از این معطلش کنم و تورو از ثبت خاطرات و تاریخ زندگیت محروم بذارم.این زندگی با تمام خاطرات خوب و بدش متعلق به توه و من از حالا همه چیزو تقدیمت میکنم.

راستی تا یادم نرفته بهت بگم که الان که این وب رو برات ساختم  من و پدرت ٧ماهه که عقد کردیم.من ترم دو کارشناسی ارشدمو میخونم و پدرت مشغول پایان نامشه.بعد از تموم شدن درسش باید بره سربازی و بعد از اون کار پیدا کنه تا بتونیم ازدواج کنیم و بریم سر خونه زندگی خودمون.با یه حساب سرانگشتی حتما فهمیدی که هنوز راه طولانی رو در پیش داریم!اما اینا اهمیتی نداره.

میخوام تا وقتی که خدا تورو بهم میده اون بالا پیش فرشته های دیگه حسسابی خوش بگذرونی و مراقب خواهر یا داداش بزرگترتم باشی.درسته که ازت بزرگتره اما خواهر برادرا باید همیشه هوای همدیگه رو داشته باشن مامانی.

خیلی زود تا چشماتو روی هم بذاری موقعش شده و خدا تورو از اون بالا میندازه توی بغل من و بابایی.خیالم راحته چون میدونم که اون بالا جات امنه و بهت خوش میگذره.

اینو بدون که مامی از همین حالا و حتی قبل تر از این همیشه به فکرت بوده و هستم.Smileyخیلی خیلی دوستت دارم و همیشه و هرکجا که باشم مراقبتم.

بازم میام و بیشتر برات مینویسم.

میبوسمت گل نازم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیرا
11 اسفند 90 23:49
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا
سمیرا
12 اسفند 90 14:17
قربونت برم نسترن جونم ایشا الله خدا خیلی زود بهت یه نی نی تپل مپل و خوشگل بده مامانی لطف داری تو من تو این عکسم تازه 1 ماهم بود حالا باید ببینی چه خاله رو رو یی شدم من منم لینکت میکنم بازم منتظرتم دوست جونم
مامان بابای الیسا
12 اسفند 90 15:04
salam azizam. vay cheghade ghodrate takhayolatet ziyade!! eb omide khoda sahebe ye nini koochooloo mishi. miboosamet . bedro00d
مامان نفس طلایی
13 اسفند 90 16:16
عزیزم چه جالبه که شما برای دومین نی نیت هم می نویسی ما هم نی نی نداریم
خسته
16 اسفند 90 12:40
سلام!خیلی خوبه که از الان مینویسی!کوچولوت میفهمه چقدر به فکرش بودی!حتی موقعی که نبوده!
رزیتا
17 اسفند 90 1:17
سلام گلم....وبلاگت فوق العادس...ب من سر بزن...راستی رمز قسمت عقدتو میخام....بوووس...خیلی خوبه که از الان مینویسی!کوچولوت میفهمه چقدر به فکرش بودی!حتی موقعی که نبوده!
مسلم
8 فروردین 91 15:25
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و این کارتون رو که پر از عشق و محبت هست تحسین میکنم. به امید خدا یه سوگلی گوگلی مگولی نصیبتون شه.
مامانی چشم به راه
9 خرداد 91 9:18
قربون دل پاکت برم نسترن جون
مریم مامان دوقلوها
23 تیر 91 3:41
عزیزم تازه فهمیدم چی شد!!!!!!!!!ببخشید.آخه مگه میشه هنوز نیومده دوسش داشته باشی آخه چطور میشه