دومین عاشقانه آرام...

چهارشنبه سوری سال 1390

1390/12/24 14:46
نویسنده : نسترن
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.خوبی مامانی؟

دیشب شب خیلی خوبی بود.درواقع دیشب آخرین چهارشنبه سال 1390 یا بعبارتی همون چهارشنبه سوری بود.دم دم غروب با بابایی رفتیم بیرون 1دوری بزنیم دیدیم خیابونا خیلی خلوته این بود که برگشتیم و تصمیم گرفتیم توی کوچه خودمون آتیش روشن کنیم تا کم کم همسایه ها جمع بشن.اما دریغ از حضور همسایه های بی ذوق..خلاصه 5،6 نفری (از کل کوچه به اون عظمت) جمع شدن و من بابایی هم که به کار شریف چوب و تخته و مبل کهنه جمع کنی مشغول بودیم تا آتیشو روشن نگه داریم.یه سر هم به کوچه بغلی زدم که کلی توش بزن و برقص بود و خیلی خوش گذشت.آخر شب هم که با تذکر مامورا روبرو شدیم با تعدادی از جوونای هم سن و سال رفتیم تو پارکینگ یه ساختمون و اونجا کمی پایکوبی کردیم و برگشتیم.شب خوبی بود.چندتا از عکسارم برات میذارم.

راستی احتمالا فردا داریم میریم برای عروسی خاله نرگس جون و از اون ور هم تا پایان تعطیلات مسافرت هستیم.احتمالا دیگه به نت دسترسی ندارم تا برات آپ کنم اما بعد از تعطیلات میام و همه چیز رو برات مینویسم.

دوستت دارم گلم.مراقب خودت باش. 

عکس ها در ادامه مطلب...

این آتیشیه که با بابایی درست کردیم.اونم خانم همسایه است که داره از روی آتیش میپره!اون یکی هم مادر جونه

 

 

 

اینم مامان کنار آتیش البته اصلا واضح نیست!

 

 

 

اینم حنای نازمون که به زودی طعم آزادی رو میچشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل
24 اسفند 90 14:26
خوبی عسیسمممم
خوج به حالت شوشو نمیزاره من برم چهار شنبه سوری
بردتم پیتزا


نایسل
24 اسفند 90 14:50
خوج به حالتتتتتتتتتتتت
نایسل
24 اسفند 90 14:51
مجرد بودمم بابام نمیاشت متاهلم شوشو ارزو به دلم مونده از روی اتیش بپرم
متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 16:03
از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم شاید امید تنها دارایی اش باشد. پیشا پیش نوروزتان مبارک باد . . .
نسترن
24 اسفند 90 16:38
میگم منم دو تا مرغ عشق دارم اینقده دوستشون دارم راستی خوش به حالت رفتی بیرون شوشو منم نبرد گفت خطر داره حسن
نایسل
24 اسفند 90 18:37
قربونت برم چشات خوشمل میبینه ایشالا خدا بهت یه دختر و یه پسر خوشمل بده
نایسل
24 اسفند 90 18:37
بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:41
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
مامان نسترن
28 اسفند 90 17:09
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ با اینازمستونو سر می کنم دوست خوبم پیشاپیش سال نو رو به خونواده کوچیک وصمیمیت تبریک می گم
مامان آراد(خاطره)
28 اسفند 90 23:12
خوش به حالتون...خوش بگذره...ما که امسال جای خاصی نمیریم...